subota, 21. rujna 2013.

Manicure of the day: for Petite Chérie! :)

Drage čitateljice ( a i čitatelji - shvatila sam da možda postoje i posjetitelji muškog roda na ovom blogu, pa sam skužila kako je to diskriminirajuće , te se ovim putem ispričavam ako spomenuti postoje :D )...

Dakle, odlučila sam napraviti manikuru za jednu blogericu, a pošto sam post ovakvog tipa prvi put vidjela kod Petite Cherie, nisam uopće dvojila kome će biti posvećena! :) Petite izvoli! :)
Ona mi je jedna od blogerica koje volim i redovno čitam, i nadam se da će joj se ova manikura svidjet (iako ja nisam zadovoljna jer nisam baš 'nail expert', a postoje mnogo bolje i kompliciranije od ove, no odlučila sam ipak pokušatiii :D )

Na slici ispod možete vidjeti koje sam lakove koristila :

Eveline crvendać možete naći u Kozmu po cijeni od 9,90 (ili 9,99) kn. Odličan je i postojan, a boja je prava 'femme fatale' crvena :)
Essence nail art twins 'glitter topper' sam dobila prilikom kupnje O.K. časopisa, ne može se više kupiti, ali imate sličnih lakova za manje ili do 20 kn.


I kada nalakiram nokte to izgleda ovaaaako:

Pa sam ih onda pofotkala baš vani na pravom danjem svijetlu:



Na slici iznad se vidi kako su prsti već masnjikavi od ulja koje ću vam sada pokazati. Njega koristim nakon što se lak osuši, nikako prije jer se na masne nokte lak nebi primio i lakše bi se zgulio (been there, done that :D )
Alverde ružino ulje koristim za njegu kutikula (mrzim tu riječ pa ću govorit 'kožica'), a njega možete kupiti u DM-u po cijeni od 25 kn, kuna dvije više ili manje :)

A ono izgleda ovako:


Potom ga utrljam na kožice oko nokta i na cijeli dlan...


To sad može izgledati koda sam imala 'masni picek overdose', ali oke :D :D

Još malo slikica nakon korištenja ulja...


Naravno, lak uvijek pobjegne i po kožici :fuckich:

Mirela _ Petite Cherie nadam se da ti se ovo svidjelo! :)))
A i ostalim čitateljima... :)


Pusa do sljedećeg posta,

Ivana

<3

Broj komentara: 6:

  1. Ajmeeee draga moja! Hvala ti :)) Baš si me iznenadila! Odlično ti je ispala manikura, nemoj se zamarati jesi ekspert ili ne, nisam ni ja, ali mislim da sam sa svakom manikurom sve bolja :D Jako mi se sviđaju ove šljokice i ovaj Eveline izgleda divno na danjem svijetlu :) Hvala ti još jednom :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jeeeeeej :)
      jesi bome, pogotovo s onom NOTD kad si stavljala šljokice sa eveline kistom za tuš, ta mi je naj do sad :D

      ma nema na čemu, fakat mi je drago da ti se sviđa wii :)

      Izbriši
  2. Lijepi su ti noktići! :D Jako volim crvene lakove tako da mi se sviđa ova manikura :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Morat ću si kupiti crveni lak, pa sramota da nemam niti jedan! Super izgleda sa šljokama! Ali opet, sve izgleda super sa šljokicama :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nemaš niti jedan crveni lak? oh, shame on you, pa kak moreš ? :p

      probaj od golden rose crvenih lakova, imaju stvarno dobrih nijansi a jeftini su :)

      Izbriši

Hvala na komentaru i ugodan dan!
:)