nedjelja, 19. siječnja 2014.

Moja trenutna njega kože

Odlučila sam napraviti post o trenutnoj njezi kože. Naglašavam 'trenutnoj njezi' jer se ona mjenja, ovisno o stanju moje kože koja je najčešće sklona aknama, prevelikom isušivanju ali i masnoći.
Nisam stručnjak što se tiče sastojaka kozmetičkih proizvoda općenito, pogotovo u preparativnoj kozmetici, ali polako učim. Primjenjujem i držim se onog što meni paše, što ne mora značiti da će i vama pasati, no sagledajmo ovaj post kao neku vrstu preporuke svim ljudima koji imaju sličan tip kože kao ja :)



Avene termalna voda - ako ste čitali moje prethodne postove znate da je ovo već stari favorit kod mene :) Jako dobro smiruje crvenilo na licu, ali služi i kao fiksator šminke. Nakon njega se stvarno manje sjajim, a cijeli makeup bude postojaniji tokom dana.
Špricam ga direktno na lice, ali ne previše da mi ne isuši kožu. Višak po želji obrišete vaticom, ili jednostavno pustite da se upije u kožu ukoliko je crvenilo jače.
Avene je po mojem mišljenju jako kvalitetan brand, te svatko može naći ponešto za svoj tip kože.

Breath of fresh air - ovaj tonik sam nedavno kupila i zasad je dobar, sličan je Tea tree water toniku od čajevca o kojemu sam pisala. Njega češće špricam na vaticu pa onda prebrišem lice. Inače jako volim čajevac koji blagotvorno djeluje na problematičnu kožu ali i isušuje tamo gdje treba.
Kupila sam ga na 50% off kao i Herbalism piling o kojem ćete čitati u nastavku.

Klindamicin losion - je moja preporuka svim djevojkama i momcima (:D ) koji muku muče sa dosadnim aknama a ne žele piti lijekove poput Doksiciklina ili Roacutana. Doksiciklin sam pila jedno 3-4 dana i bilo mi je muka od njega pa sam prestala. O Roacutanu da i ne pričam, prilično je agresivan lijek i preporučam da si triput dobro razmislite i pročitate o njemu prije nego ga počnete uzimati (naravno, oba lijeka kao i ovaj tonik se izdaju na recept DERMATOLOGA). Meni su lijekovi za kožu zaista zadnja opcija, a i lice mi nije toliko loše, već leđa. No, nadam se da će se to smiriti kada izađem iz puberteta i hormoni se zajedno sa jajnicima napokon smire.
Ovaj losion nije skup, mislim da je oko 30 kuna a radi čuda. Preko noći nestane crvenilo i ružni flekovi, akne se smanje.
 Klindamicin je antibiotik koji se koristi za liječenje bakterijskih infekcija (u ovom slučaju na koži). Posavjetujte se sa svojim dermatologom o njemu!


Neutrogena pink grapefruit gel za umivanje lica - gel za umivanje koji je zamijenio moj rozi Balea gel. Ovaj je puno finije teksture i daje matirani izgled koži nakon pranja, ali je i troduplo skuplji od Balee :D No, definitivno se isplati. Ako volite dominantne citrusne mirise, ovo bi vas moglo oduševiti. Spremam detaljniju usporedbu sa Baleinim gelom, pa sada neću dužiti :) I da, uhvatila sam ga za 24 kune na 50% popusta (nešto me krenulo sa sniženjima :D), a to nisam mogla propustiti!

Bioderma Sebium gel za umivanje lica - koristila sam ga donedavno na dnevnoj bazi a sada sam korištenje malo prorijedila, tek toliko da mi se lice ne navikne na njega a i da isprobam druge umivalice. Vrlo je vodenast, ali lijepo očisti kožu, osjećat ćete se vrlo svježe nakon umivanja. Definitivno se isplati uložiti 80-tak kuna u njega!

Herbalism piling za lice - mmmm! Divnoooo. Također, kupila sam ga na Lushevom 50% sniženju. Nisam mogla odoljeti. Baš me veseli isprobavanje novih stvari. Piling je vrlo blag i može se koristiti čak svakodnevno jer je nježan i prirodnog sastava. Zelene je boje i time mi je jako zanimljiv i privlačniji od ovih dosadnih pilinga. Nije agresivan, ne radi mi štetu po koži i sa zadovoljstvom ga nastavljam koristiti.

Body&Soul četkica za lice - nju koristim dosta rijetko, npr. kada osjećam da mi lice treba nešto grublje da skine mrtve stanice kože sa njega. Njega nekada koristim sa Baleinim voćnim pilingom kojeg sam zaboravila uslikati...ups! :)

Rudolph maska za lice - pogađate...i ovo sam kupila na 50% off :D OBOŽAVAM Lusheve svježe maske za lice, It is official! Toliko nahrane kožu da je to super. Ova je nažalost limited edition, ali imam ja rješenje i za to. BB Seaweed je njen 'dupe' :D Tu masku sam koristila prije godinu dana i ona je dio stalnog postava. Po karakteristikama je slična ovoj. A karakteristike ove maske su svjež i ugodan miris te moć hranjenja kože (doslovno kada ju ispirem s lica osjetim da mi je koža malo uljasta, ne masna nego jednostavno nahranjena). Masku obavezno držati u frižideru :)


Bioderma Sebium krema za lice - od ovih triju krema, ova je najbogatija i zato nju koristim kada želim dodatno nahraniti kožu nakon prethodnih koraka, ili kada je izrazito suha, što je čudno jer se preporučuje za masnu kožu. Kada mi je koža sklona jačem maščenju onda ju preskačem jer mi bolje odgovara Nikelova. Nije teška, ali nije ni super lagana.

Nikel krema protiv akni s čajevcem - i opet dolazimo do mog omiljenog čajevca :) On mi je puno pouzdaniji za smirivanje i isušivanje akni od npr. cinka ili tako nekih po meni težih sastojaka. Krema se brzo upija i vrlo je lagana. Taman za moju kožu!

Neutrogena pink grapefruit krema za lice - i ona je vrlo lagana i dobra za staviti prije tekućeg pudera. Ne ljepi se, nije masna...nema nuspojava :D Vrijedi probati ako imate masnu kožu.


I etogac! Došli smo do kraja....
Koristite li i vi, drage čitateljice, neke od ovih proizvoda?

Pusek,
Ivana.
:)

Broj komentara: 10:

  1. Odlična preparativna postava po mom ukusu :)
    I ja volim Lusheve maske za lice, mislim da im je to najbolji adut, a Rudolpha sam taman potrosila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala hvala :)
      Meni su isto zaaakon, nakon one Pores be pure maske koja me toliko razočarala, sad naprosto guštam u maskama za lice, a još više ako su svježe poput ovih :)

      Izbriši
  2. Odlična postava! :) Svidja mi se što je raznoliko po svakom pitanju. Od ovih koristim Avene termalnu, ali želim da probam Herbalism!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. preporucujem, stvarno ga puno ima a sa njime mozes i tijelo pilingirat :) hvala za pohvalu :D

      Izbriši
  3. Gdje si nabavila ovu četkicu za lice ?
    Avene (Y)

    OdgovoriIzbriši
  4. super post, ali eto najiskrenije nisam koristila aposlutno ništa od ovog što ti koristiš. moram si nabavit ovu četkicu, odavno već vidim da je poželjna u rutini mnogim curama, ali nikak da si ja piknem koju :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :D
      Ma ima vremena za isprobavanje :) Pikni četkicu ako si u prilici, a i iako fulaš novčanik ti neće pretjerano patiti :)

      Izbriši
  5. Sviđa mi se postava :D I ja volim Lush i njihova Mask of Magnaminty mi je najdraža :D Tereza

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. tenkjuu :) Ma tko ga nebi volio <3... Mislim da znam tu masku , isto je zelena kao i ovaj piling :)

      Izbriši

Hvala na komentaru i ugodan dan!
:)