ponedjeljak, 31. ožujka 2014.

Napokon i ja imam Facebook :)



Evo da objavim sretnu vijest haha :)
Daklem...napravih stranicu BLUSHERFUL na Facebooku, koju možete lajkati klikom OVDJE :D
Bio mi je bed malo stavljati u grupu CBB jer mislim da bi ispalo kao besramno promoviranje, pa reko idem ja to objaviti kao kratki post na blogu!

Baš sam ponosna što sam se napokon odvažila napraviti i taj korak, a zahvalila bi blogerici makeupandother koja je razjasnila sve moje nedoumice :)

Sada ću i tamo biti aktivna, najavljivat ću postove itd itd...
Da malo podignemo kvalitetu bloga :) :)

Pusek,
Ivana. 
:)

2 komentara:

  1. Odgovori
    1. wiiii :D bas se ja pitala kak imam tolko folowera, ocito mi neke nece prikazat jer mi tebe nije, al sad znam! :)

      Izbriši

Hvala na komentaru i ugodan dan!
:)