srijeda, 30. srpnja 2014.

GARNIER : Oil beauty piling za tijelo

Mojom fasciniranošću pilinzima mogli ste se upoznati već davno, objavom recenzije toliko hvaljenog Sapunotekinog pilinga.
Zasada imam kolekciju od četiri 'grebalice' (jer ako postoje tuširalice,mazalice i umivalice, zašto nebi i ovo? :D ), iz koje, prema raspoloženju i namjeni biram pilinge.
Sapunoteka zasada spada u najgrublji piling i dobra je za eksfoliaciju kože prije depilacije kako bi se spriječile urasle dlake, ali nije agresivna. Zatim ga slijedi Balea sa svojim LE pilingom od mandarine koju trošim bez grižnje savjesti jer je najjeftinija od svih, pa onda Biobazin piling koji koristim kada se želim razmaziti (kao i mlijeko za tuširanje iz pripadajuće linije), te Garnierov  koji koristim kada mi se jede nešto slatko. Ima miris makadamije, badema i čokolade, u nekim višim notama, koje očito samo ja osjećam jer drugi to ne primjete :D

Znala sam da ću ga uzeti istog trena kad sam ga ugledala na polici. Pošto je relativno nov bojala sam se da će se odmah razgrabiti, ali šipak - ljudi se ipak nisu pomamili.
Kupila sam ga dan prije prijemnog ispita i sada će me još dugo podsjećati na to razdoblje :D Tako je to samnom i mirisima!
:)

Kao što i sami vidite, bočica je klasičnog oblika gela za tuširanje/regeneratora/šampona. Već sam u prijašnjim postovima spomenula da je meni draže kad je piling u teglici jer mu to daje tu neku čar, vizualno ih tako uvijek zamišljam.
Pakiranje je čvrsto, čep ne ispada ali nije ni krvnički zatvoren kad ga stisnete. I tako, o ambalaži više nemam nijednu korisnu.

Ja bih rekla da je on zlatna sredina po moći 'grebanja', spada točno između Sapunoteke i Biobaze.
U sebi ima dosta grube mrvice, ali samo tu i tamo. No, nisam primjetila da su mi ta 4 ulja popravila stanje kože tijekom tuširanja, a ni poslje. Nakon tuširanja potrebna je hidratacija jer me koža malčice zateže ako još u kadi ne prođem po njoj sa nečim umirujućim. To je ovom pilingu minus - ne daje tu obećanu hidrataciju. Ali, ono što se meni sviđa je miris koji ostaje satima na koži :)
Jako mi se svidio ovaj piling, i sada ga već pomalo škrto trošim jer neželim da ga nestane, iako ja stvarno rijetko kupujem neke proizvode dva puta zaredom. Najčešće čekam da ga opet poželim. We'll see... :)

Cijena pilinga je inače 40 kn za 200 ml, no sada ga u dm-u možete naći po akcijskoj cijeni od 30 kn. Osim spomenute drogerije, nisam sigurna gdje se još može naći, evenutalno Bipa ili Kozmo...ali možda čak i Mueller.




 

 Sastav:

Dali bih ga preporučila? Paaa bi. Zbog mirisa i dobre moći struganja, no ne zbog hranjivosti.

Jeste li ga već probali? Pišite mi, čitatelji moji!
:)

4 komentara:

  1. kupila sam ga ali nisam ga još isprobala, doći će na red nakon mora! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam probala i mislim da ni neću, makar moram priznati da sočno izgleda :D Ali radije dam 40 kn za neki ruž :P

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru i ugodan dan!
:)