nedjelja, 12. listopada 2014.

Balea Teint perfektion baza za lice


Jednog kolovoškog jutra, stigao je na moju adresu zanimljiv paketić. Kad vidi ono - za mene je! Ne prakticiram baš previše internet kupovinu, tako da mi je ovo bilo zaista čudno. I tako ja brže-bolje rastrančiram taj šuškavi paket, sva u transu...a kad ono - dva Balea proizvoda! I vratilo me to onda par mjeseci unazad kada sam od dm-a zaprimila jedan lijepi mail u kojem su mi dali da znanja kako su prepoznali moj trud...pa sam pokopčala dva i dva i shvatila da je ovo njihovo djelo! Hvala dm još jednom!

U paketiću se nalazila krema za lice i ovaj primer o kojem ću danas napisati kratki osvrt.

Njegov glavni adut je po meni zaglađivanje i popunjavanje pora. Pod rukom ima vrlo čudan osjećaj, nešto kao pjenica, lagano i masnjikavo, a zapravo silikonasto (logično, ima silikona u sastavu, pa biste trebali obratiti pažnju na to).
Sastav je sljedeći:  Cyclopentasiloxane, Dimethicone Crosspolymer, Cyclohexasiloxane, Dimethicone, sodium Potassium Aluminum Silicate, Cl 77891, Silica, Cl 77491.
 
 Tubica je mekana, sa vrhom koji je pogodan za istiskivanje i doziranje manje količine proizvoda.
Dobivenih 30 ml je stvarno teško potrošivo jer je dovoljno jako malo proizvoda za dobar efekt.




 
O ovome proizvodu neću previše filozofirati jer se učinak vidi na slikama koje slijede:

Prva slika prikazuje moju kožu prije ikakvog primera na njoj. Vidljive su proširene pore i ostala čuda sa kojim se većina žena/djevojaka bori a to su nepravilnosti poput ove 'narančine kore' na licu.
Inače kad bih stavljala puder na takva mjesta, znao bi još više naglasiti pore i jednostavno ih istaknuti, što mi se naravno nije svidjelo. Sa ovim primerom situacija se poboljšala, jer kao što ćete uskoro vidjeti, pomak se vidi i samim apliciranjem primera, bez nanesenog pudera. Pore su manje i zaglađenije, dok je višak masnoće upijen a koža više nije onako siva i beživotna.
Nakon što se primer malo upije, slijedi nanošenje pudera (tekući puder 1,2,3 Perfect Bourjois i Healthy mix puder u kamenu preko njega, također Bourjois). Neki bi još ispod primera nanjeli i kremu ali nekada stvarno nema potrebe za time, barem ja osobno to ne radim jer osjetim da je koža previše zagušena i teška ako ispod primera stavim i neku kremu (pa čak i ako je lagana).

Nakon prve i zadnje slike...mislim da je razlika i više nego očita :D
Kao što sam spomenula i na početku, slike ovdje govore više od riječi! Definitivno sam zadovoljna ovim primerom, ali ne nosim ga svaki dan jer se osjeća određena doza 'težine' na mom licu (ali ne pretjerane kao sa Essence bazom) a i bojim se da bi svakodnevnim korištenjem pridonio začepljivanju pora. Izbjegavam nanositi primer na područje čeljusti jer tamo imam najviše komedona, pa ipak nebih riskirala. Najviše ga koristim na području obraza i čela.
Nijedan primer za mene nije baš materijal za svakodnevno nošenje, tako da je ovaj ispunio sva moja očekivanja.

I that's all!
Nadam se da vam je ovaj kratki osvrt bio od koristi :)

Kako piše i u opisu bloga:
Svaki post je odraz isključivo mojeg osobnog mišljenja o proizvodu, te isto to pravo zadržavam i u slučaju pisanja o sponzoriranim proizvodima. Napominjem da nisam stručnjak u području kozmetike, tako da sve savjete primjenjujete na vlastitu odgovornost.
*PR uzorak*

 
Pusek,
Ivana.
:)

Broj komentara: 26:

  1. Woow kakva razlika na slikama prije i posle. No ja ga još nemam ali mislim da ču sutra trčati u kupovinu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jelda...bas se skuzi dosta, i ja sam se iznenadila :D
      sretno s pronalaskom :)

      Izbriši
  2. e ovo se zovu pore i dobro zaglađivanje pora! :) drago mi je vidjeti prave rezultate ove podloge,jer imam identični izgled pora kao ti,a uglavnom su recenzije cura koje nemaju ni p od pora ili ne stave sliku učinka. svaka čast na odličnoj recenziji! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti puno na lijepim rijecima, stvarno sam se trudila docarat izvrsnost ovog proizvoda :)

      Izbriši
    2. nema na čemu,stvarno ti je dobra recenzija,poanta je ipak vidjeti kakve rezultate ovakvi proizvodi daju i ti si to napravila :D

      Izbriši
    3. hahah onda si prava blusherful :D

      Izbriši
    4. aaaa vidis ja sam blusherful smislila u kontekstu 'rumeniloljupca', ali i ovo je zanimljivo protumaceno :)

      Izbriši
  3. Baš fino kamuflira proširene pore ali mene zanima jel produljuje postojanost makeupa? Meni primeri inace samo zbog toga trebaju :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pa nebi bas dala ruku u vatru za to...mozda malcice produlji, ali ja sam eto ovu bazu samo zamisljala kao filer za pore i glatkocu pri nanosenju pudera. mislim da ga mozes preskocit ako nemas ovolike pore :D moja preporuka za produljivanje makeupa bi bio afroditin serum srebrno zuti za matiranje, to stvarno zamrzne mejkap :)

      Izbriši
  4. Imam,razocarana jer je efekt jako kratkotrajan.
    Medju tim drogerijskima,blur mi je puno bolji

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. zao mi je sto ti ne pase, meni je odlican... pogotovo kad sve fiksiram puderom u kamenu :)

      Izbriši
  5. Zbilja vidljiva razlika, definitivno ću ga probati!

    OdgovoriIzbriši
  6. Wow, wow, stvarno se jako vidi razlika, rispekt za primerčić! :) ja imam Garnier blur i daje mi sličan efekt, također ga ne koristim svaki dan ali za neke prilike je odlična stvar!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E za blur sam cula da rastura...iako je cijena zapravo dupla? za neke posebne prilike je super! :)

      Izbriši
  7. imam i ja ovo malo čudo. oduševljena sam za sad. samo ja ispod njega nanesem i kremu jer imam suhu kožu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma to sve ovisi od koze do koze, kako ja imam mjesovitu ne stavljam kremu ali kuzim da ti pase jer je tvoja suha :)

      Izbriši
  8. Imam ju, a probala sam i Blur i meni su obje baze tu negdje, samo je ova povoljnija. Slažem se da baze nisu za svaki dan jer su preteške ne licu, tako da ja i ovu nosi po potrebi, pogotovo kada mi treba ekstra matiranje :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O pa super onda, odmah pogodih u sridu sa jeftinijom verzijom :) Meni stvarno eto nisu za svakodnevno korištenje jer od same pomisli da mi se baza 'paca' na licu 8 sati dnevno zajedno sa puderom i ostalim divotama, naježim se :D

      Izbriši
  9. Zaista dugo bolju recenziju nisam vidjela. Ovo bi trebao biti primjer kako raditi recenzije ovog tipa. Svaka cast! Jel ima neko da mi da kratku usporedbu ove i nyx pore filler ili nyx angel veil baze?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno, tek sam sada vidjela ovaj komentar i stvarno me razveselio :D :))
      Osobno nisam koristila baze koje spominješ pa ne bih znala, možda tko naleti pa napiše :)

      Izbriši

Hvala na komentaru i ugodan dan!
:)