nedjelja, 13. prosinca 2015.

ARTDECO Lipstick by Dita Von Teese


Hey People!
Nakon male stanke evo mene opet sa novim postom :)

Ukoliko pratite društvene mreže i u koraku ste sa novostima, znat ćete da se prije mjesec i koji dan prodavao časopis u kojem ste mogli dobiti neke od ArtDeco proizvoda. Čekala sam da dođe na kioske kao ozebli sunce. I došao je, a ja sam naišla na ovaj predivan ruž. Ni više ni manje nego iz Dita Von Teese linije - za ne povjerovat!
Nijansu naravno ne znate dok ne skinete zaštitnu foliju, ali rekoh...kud puklo da puklo, uzet ću ga pa makar bio i smeđi, nosit ću i njega. Kad ono, otvorim ja - crveni ruuuuž. O yea. Pun pogodak!

A nakon oduševljenja i fotkanja sam ga naposljetku i isprobala, ne biste vjerovali, pa evo mojih dojmova!

...

  • glatko nanošenje, ali potrebne ispilingirane usnice (kao i kod svakog ruža, da se ne lažemo :D)
  • čak i nakon kratkog perioda ostavlja stain na usnama za koji je potrebno uložiti malo više truda da ga skinete
  • hladni podton
  • glossy finiš
  • nanosi se ravnomjerno
  • pigmentiran je
  • traje malo više od ruževa jeftinijeg cjenovnog ranga pa s time i ostalim karakteristikama opravdava svoju veću cijenu (u trgovinama)
  • ambalaža je vrh - crna, odmjerena i čvrsta (ako ćete igdje čuti onaj glasan klik i biti sigurni da vam se neće rastopiti po torbi, e onda je to kod ovog ruža)
  • svakako je zanimljiv primjerak za posjedovati, ističe se svojom posebnom nijansom, dobrom pigmentacijom i predivnom ambalažom koja je svakako melem za oči

Manje teksta, više slika!

Pa bacimo se onda na tih više slika...








Swatchevi:




Kako vam se sviđa? Imate li neki ruž iz ove linije?
Pišite! :D

Pusekkk,
Ivana.
:)

2 komentara:

Hvala na komentaru i ugodan dan!
:)