četvrtak, 31. prosinca 2015.

Lush - Santa's Belly (Shower Fun!!)






Ljudi moji! Kraj 2015. je tu. Ća je bilo - je bilo. :)
Dolaze bolje stvari, oo puno bolje! :)

A ja vam danas tipkam post. I to ne bilo kakav, to je taj, okrugli i lijepi, STOTI po redu postač na ovom mom blogu <3 *getting emotional, better get me some tissues* :D
Hvala svima Vama, mojim čitateljima, na podršci. Koturamo se prema drugih 100 postova...polako i sigurno.

A u stotom postu se igrom slučaja opet radi o Lushu, kojeg, kao što znate, volim već godinama.
Ovo je jedan zabavan proizvod koji tuširanje pretvara u pravi doživljaj i igru.
Znate onaj osjećaj kada se idete tuširati i uzbuđeni ste jer imate super mirišljavi proizvod koji pretvara, inače sasvim dosadan i svakodnevan ritual u nešto posebno? Ako još ne znate, vrijeme je da sa ovim želejićem to saznate!

Prilikom korištenja sam iskreno bila zbunjena i na prvu pomislila ' this sucks', jer sam mislila da se ti komadići trgaju pa su se razletili po cijeloj kadi. 
Naime, ovdje ne otkidate komadiće te mase želea, već primate cijeeeli proizvod u ruke i s njime se tuširate, ovako:


Ovaj drhtavac je nešto kao sapun, samo što je želeast i sklizak i...nije sapun, lol :D Ali kužite poantu - ovo je za mene nešto novo i neisprobano i totalno zanimljivo, pa se veselim kao malo dijete. Ma divno, tko god je smislio ovo čudo je pravi kreativac/kreativka. :)

Miriši kao i svi Lush proizvodi, vrlo opojno i očarajavuće.

Balade o njegovim blagodatima za kožu i njegujućim svojstvima ću ovoga puta preskočiti jer ih iskreno nisam uočila.

Preporučam ga zbog njegove neobičnosti i iskustva isprobanja novih i zanimljivih proizvoda.

Na dnu će vas dočekati, kako je u sastavu i navedeno - jestive zlatne zvjezdice. To nisam isprobala, a niti bi ikom savjetovala da to učini (ma koliko god oni govorili da su njihovi proizvodi jestivi :D)

Ukoliko odlučite kupiti ovaj proizvod, za količinu od 100g izdvojit ćete 51 kunu, a trenutno ga možete ugrabiti na web shopu za 50% nižu cijenu. Stvarno dobra prilika!

Sastojke, kao i izgled proizvoda, možete pomnije proučiti na fotkama koje slijede  ...












Jeste li probali ovakav tip Lush proizvoda? Pišite!

Pusek,
Ivana.
:)

2 komentara:

  1. Jooj ja sam imala Lush drhtavac i gotovo sam se uspjela ubiti u kadi kad sam ga prvi put koristila :D ali je zato moj dragi, koji kozmetiku ne ferma pol posto, oduševljen drhtavcima jer su mu zabavni i sad mu ih stalno kupujem :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha tak je i meni nekak bilo al ipak smo se sprijateljili :D
      High five to Chaky! Onaj post o Niveinom plavom basic gelu za tusiranje je stvarno legendaran i uvijek se tog sjetim kad ga spomenes :)

      Izbriši

Hvala na komentaru i ugodan dan!
:)