četvrtak, 26. prosinca 2013.

Essie ''twin sweater set'' lak za nokte: Recenzijski maraton 26.12.2013.

Nakon Sleekove palete sjenila donosim vam recenziju svog prvog Essie laka za nokte :)
Ovaj sam lakić kupila neki dan i to na 50% popusta pošto je on dio limitirane jesenske kolekcije. U mojem gradskom dm-u su uvijek ostajale neke gadne zelenkaste boje, a onda sam u nedjelju naletila na ovaj klasični crveni kojeg sam tražila :) Došao je ''samo'' 38 kuna, tj. par lipa manje, što je za Essie lak jako dobro - ponuda koja se ne propušta. Toliko je oduševio i moju sestru da je posljednji primjerak uzela upravo ona :D

Što reći zanimljivo o ovom laku?
Iako je ovo moj prvi dodir sa Essie lakovima pretpostavljam da su i ostali ovako sjajni :) Kada ga nanesete na nokat odmah ćete opaziti kako je puuuno sjajniji od ostalih skupljih lakova te je izuzetno pigmentiran. Dovoljan je jedan sloj da potpuno prekrije nokat i taj jedan sloj je puno bolji i izdržljiviji od npr. 3 sloja nekog žnj laka. Što se tiče trajnosti i tu se iskazao, ovo je sad već kraj drugog dana nošenja i prilično je postojan i bez nadlaka i to u jednom jedinom sloju.
Četkica je ODLIČNA. Za razliku od jadnih wet n wild četkica s kojim sam se nekidan borila ovo je bio čisti užitak nanositi. Čak bi rekla da vam nokti mogu konkurirati onima napravljenim u salonu :)
Ako slučajno opazite ovu liniju na popustu svakako ju razmotrite, a ako ne, vjerujem da imate što birati iz klasične postave. Palete boja su zaista posebne. Isplati se izdvojiti 75-80 kuna i po punoj cijeni za ovaj lakić. Sljedeća želja mi je isprobat O.P.I lakove, pa ću ih onda moći i usporediti.

Gramaža je također odlična, dobit ćete čak 13.5 ml proizvoda - dovoljno za desetke i desetke nanošenja.
(Excuse my french - nije neka najbolja slika ili najpreciznije nalakirano)




Kako vam se sviđa ovaj lak? Imate li i vi koji iskustva sa ovim brendom? :)

Pusek,
Ivana.
:)

4 komentara:

  1. boja je predivna. :) da mi je naletit na to snizenje bez razmisljanja bi ga kupila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i meni je super, klasicna crvena :D drzim fige da nades...tko zna :)

      Izbriši
  2. Klasična crvena nikad ne dosadi :D jako mi se sviđa a trenutni favorit mi je bahama mama :D

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru i ugodan dan!
:)