nedjelja, 29. prosinca 2013.

PORES BE PURE maska za lice: Recenzijski maraton 29.12.2013.

Došli smo do posljednjeg dana recenzijskog maratona! :D Ovih 5 dana mi je prošlo u času :)

Pores be pure je maska koja se pojavila u Kozmo drogerijama prije nekoliko mjeseci i ja sam brže bolje otrčala po nju. Obećava poraditi na začepljenim porama, otklanjati nečištoće itd. Praktički zvuči savršeno. Jedino mi je žao što nisam prvo uzela masku u manjem pakiranju za 12 kn kako bi ju isprobala. Nee, ja sam odmah uzela full size za 40 kn :D
Ispočetka se nismo voljele, NIKAKO (a ni na kraju :) )! Nabavila sam je krajem osmog mjeseca ove godine i užaaaaasno me pekla. Pekla me do te mjere da mi je došlo da vrištim  i odmah sam ju skinula. Nakon toga sam mislila da ću ju bacit. I dala sam joj šansu, još jednu...pa još jednu i tako. Nakon više korištenja mogu reć da:
-nemojte ju stavljati ako imate neki nered na licu koji je SVJEŽ jer će vam taj nered još i pogoršati
-ako imate puno prištića na licu čekajte da se malo posuše i ne stavljajte ni slučajno na otvorenu ranu jer će vas peć do boli
-najpogodnija je za stavljanje kada vam je lice smireno i bez crvenila jer će tada najbolje djelovati
-maska će vas vrlo vjerojatno jako peć ili neće uopće, zavisi o stanju na vašem licu, iako ja mislim da bi svakog moglo onako osrednje zapeći, rekla bih da maska ima neki jebenica termo efekt-možemo to i tako protumačiti :D
-iako piše da je malo peckanje ili senzacija topline normalna, ne nije :D
-nakon par minuta maska se počinje stezati, te trebate čekati da se barem 2/3 aplicirane maske posuši te nakon max.8-10 min isperite mlakom vodom i to jako dobro
-nakon tolike patnje, pore će vam zaista izgledati bolje, samo neznam dali se sve proživljeno isplati za to malo rezultata :D
-ne koristite ju više od 2 puta na tjedan (iako je  i jednom previše haha)

Maska dolazi u pakiranju od 100 ml i dođe 40 kn te je možete nabaviti u Kozmu, ali vam TOPLO preporučam da nabavite one dvije manje maskice za 12 kn u cilju isprobavanja. Ovu masku možete naći i u narančastoj verziji koja ima neku drugu zadaću (neznam koju). Ja masku nanosim RT pointed foundation kistom koji inače služi za tekući puder, ali meni je za tu svrhu neupotrebljiv ali je savršen za nanošenje maske na lice koje čini vrlo urednim i praktičnim. Pakiranje je jako mekano i gumijasto i to me naprvu oduševilo, te nisam previše gledala sastojke :(
Zakeljit ću vam sliku sa sastojcima pa pošto nisam ekspert što se tiče sastojaka, osjetite se slobodnima prokomentirat sastojke i udjelit koji savjet, rado ću ga poslušati :) :)

Slikice:




Pusek,
Ivana.
:)

2 komentara:

  1. mislim da ovo necu ni probavat s obzirom da imam osjetljivu kozu. a uvijek se veselim maskama i pilinzima, al od ove nista :D

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru i ugodan dan!
:)