utorak, 24. prosinca 2013.

Sretan Božić :) :)

Drage blogerice i blogeri, cijela blogosfero i svi vi koji me čitate i koji ćete me čitati i jednom vidjeti ovaj post, ukratko...svima ljudima dobre volje želim Sretan Božić i uspješnu Novu 2014. godinu, koja neka vam prije svega bude ispunjena zdravljem i srećom :) :)

Puno mi znači ovaj blog, i svi moji čitatelji i komentari koje mi ostavljate i spoznaja da možda nekoga i razveselim kao što i vi mene sa svojim tekstovima veselite!
Zapamtite da nije sve u materijalnim stvarima, iako zvuči otrcano i već je ponovljeno bezbroj puta zaista je istina. Sjetite se svaki dan veseliti malim stvarima i cijeniti ono što imate :)

Nakon lijepih želja želim vam nešto najaviti!
Sljedećih 5 dana radit ću takozvani petodnevni recenzijski MARATON :D
Počevši od sutra, na sam Božić, sljedećih ću 5 dana recenzirati proizvode koji su po mojem mišljenju najviše traženi u zadnje vrijeme! Ova ideja mi je danas pala na pamet i pomislih 'why not?' :)
Slobodno se priključite ako želite! :)

Želim vam ugodno Badnje poslijepodne i večer!
Čitamo se sutra :)

Pusek,
Ivana.
:)

(slika preuzeta sa: christmas wallpapers for android)

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na komentaru i ugodan dan!
:)